äntligen helg

hallo(:

de blir många uppdateringar per dag nu, men de kan ju bero på att min dator är tillbaka, jag vet att de är ett evigt tjat om min dator, men de är så otroligt skönt att ha den tillbaka, speciellt efter mer än en månad liksom. aja idag så har jag vart med gustaf, han kom till mig efter skolan sen så gick vi direkt till honom, vi tittade på film och myste. jag minns inte riktigt vad filmen hette men iaf den va helt sjuk, haha. han följde mig hem sen för att jag skulle äta, jag har nämnligen inte ätit på hela dagen, en glass förresten i skolan, sandwich pepparkaka, de va ju faktiskt gott, men sen så när jag berättade de för min mor och far blev dom jätte arga på mig, men de konstiga var att jag inte alls var hungrig när jag skulle äta, men jag fick iaf i mig mat som behöves för jag va ganska trött. iaf efter maten så tog jag lite chips och dip, de kan väl inte en ända människa motstå när man är som sugnast?! inte jag iaf. de va iaf riktigt gott. men nu så ska jag göra mig iordning det sista för jag ska till gustaf med lotten också, dom har hyrt 8 mile eller ska jag vet inte, och gustaf som envisas med och se den även fast jag inte vill, aja vad gör man inte för honom? så jag måste gå nu,

ciao babies;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0