lista för dagen

Namn: Rebecca
Antal kuddar i sängen: 3, och en röd jätte stor på sidan
Bästa platsen på jorden: turkiet
Bästa surftips: www.blogg.se
Drömmer om: att åka till orange county i usa
Favorit-tvprogram: OC såklart
Favoritfik: Sandy's, eller som nu kallas Nansy's
Favoritfika: blåbärspaj med vaniljsås/glass
Favoritfilm: racie your voice helt klart, den tröttnar man aldrig på
Favoritkläder: mina jeans, jag älskar jeans
Favoritmat: jag tycker om de mesta, men wook är riktigt gott, mammas;)
Favoritmusik: lyssnar på allt förutom hårdrock
Frisyr: vanlig frisyr med sned lugg
Pratar i sömnen: nej inte vad jag vet iaf, har nog aldrig gjort de
Har på mig just nu: röd vit randig tröja, och vit rosa pyamas byxor, haha snygg matchning;)
Hårfärg: blont med bruna slingor med lite rött i
Kammar håret: ja, de gör jag jämt
Senast köpta skiva: de va nog ett tag sen,  jag minns inte riktigt
Skonummer: 38-39 tyvärr
Tror på evig kärlek: ja, de gör jag
Vill åka till: orange county som sagt, i kalifornien usa.
Är bra på: att prata ;)
Ålder: 13, önskar såklart att jag var äldre (suck)
Åt till frukost imorse: jag äter aldrig frukost, bara på helgerna ibland
Ögonfärg: blå
Önskar mig i present: oc sänsong tre boxen, den måste jag bara ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0