lista

dagens lista.

Dagens låt: jojo - little too late
Dagens dusch: har inte tagit den än, ska göra de senare
Dagens frisyr: en slarvig knorr
tDagens smink: eftersom att jag är sjuk så behöver man inget;)
Dagens händelse: mamma fyller år
Dagens planer: garttulera min mor, i think
Dagens vill ha: dig här bredvid mig nu!
Dagens saknad: gustaf
Dagens drog: datorn
Dagens tråkigaste: att vara sjuk, plus att jag har mycket i skolan
Dagens finaste: jag själv;)haha
Dagens måste: grattulera min mor, är faktiskt ett måste, och ringa gustaf.
Dagens dricka: julmust
Dagens köp: inget, är ju sjuk
Dagens mat: har inte ätit nåt än
Dagens sjuka: förkylning och feber
Dagens kärlek: ?
Dagens mående: hängig och väldigt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0