LISTA

varit gravid?: nej,
några ärr?: faktiskt inte så många, men några stycken
gjort något olagligt?: ja, de har nog alla gjort
gillat take that?: har aldrig hört dom så svar nej
färgat håret blont?: jag är ju blond så jag nöjer mig med de
fått din mamma o gråta?: jag tror faktiskt inte de
blivit polisnamäld?: nej
akloholhaltig favoritdricka?: brukar inte dricka så ofta
hur ofta loggar du in på skunk?: har ingen aning om vad de är, så antagligen inte.
gillar du dokumentärer?: ja kan vara intressant ibland
något som jag stör mig då?: de är en hög med saker ja,
rumpstorlek?: normal, tror jag?
gillar du kalles kaviar?: hatar, jag spyr på de, eller jag har aldrig smakat tänker aldrig göra de heller.
är du kär?: ja
har du fin handstil?: nja sådär, den duger
hur är din relation till galgar?: den är rätt okej faktiskt, hänger alltid upp mina kläder;)
två låtar du skulle kunna tänka dig att ha på din begravning?: imogen heap-hallelujah och imogen heap-hide and seek
chips eller chokladbollar?: both;)
vad har du för bakgrund med hästar?: ingen alls, har aldrig ridit, men de va typ min högsta dröm när jag va liten, haha;)
citera en rolig film?: "cause i'm a bouns bapbapbap, I'M BUSTED" haha, finns fan inget bättre.
några sista ord?: gustaf♥

Kommentarer
Postat av: Julia

hhaa, tönt (L) :D

2006-12-25 @ 15:27:45
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: elin

Rumpstorlek=Liten!

2006-12-28 @ 12:48:08
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

haha(A)

2006-12-28 @ 23:59:39
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0