lista

namn: rebecca anna christina forsberg
födelsedag: 6 april
födelseort: södertälje, BB
uppvuxen i: nykvarn
bor: nykvarn, och jag trivs
ögonfärg: blå
hårfärg: blond, och vit på sommarn, haha
längd: 169

FAVORIT
färg: har ingen speciell, svart och vit kanske
plats: hemma, vid datan
bok: hemligheten i källaren
spel: jadu, har ingen aning
drog: datan
fordon: bil
affär: h&m, där hittar man alltid nåt tjafs
CD: westlife, haha right julia?;)
artist: vet ej
aktivitet: fotboll och hockey är roligt att titta på

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: varje dag
gnälla: mjo, händer ganska ofta
skrika: de med, händer nån gång per dag
sova: såklart, de måste man
klä dig i svart: ja de händer ofta
gå till kyrkan: jag är inte för kyrkan så mycket, men om de är nåt speciellt så kan de hända
röka: de har hänt nån gång, men nej
ljuga: har hänt några gånger
hata folk: ja, de gör jag nu, de är svårt att undvika
lita på folk: sällan, men jag har mina trogna vänner och dom litar jag på till 100%

NÄR
läste du en bok senast: de va nog ett tag sen om inte i skolan typ
var du på konsert senast: oj, de va flera år sen
köpte du något senast: igår i stockholm, två sidenblusar typ
svor du senast: tidiagre på da'n idag
sjöng du senast: nu;)
klagade du senast: de minns jag inte,

VEM

saknar du: gustaf
vill du slå: johan
kramade du sist: gustaf<3
vill du vara som: ingen, jag är den jag är
sårade dig sist: de minns jag inte
vill du blir galet full med: julia typ, haha;)
gjorde dig riktigt glad senast: mamma faktiskt, vi ska ju till turkiet så
fick du sms från senast: gustaf
ringde dig senast: gustaf
är vackrast på jorden: de är många de;)


HAR DU
förföljelsemani: nej
tvångstankar: ja
färgat håret: ja
brutit några ben någon gång: nej
några piercings: nej, eller om öronen räknas?
egen dator: nej, men vill ha!
gjort bort dig rejält: nja, jag har gjort bort mig, men inte rejält
bra självförtroende: nej!
komplex: ja
kysst någon: ja
varit/är kär: ja
rymt hemifrån: ja, när jag va liten
tuttat eld på nåt: nej

HUR
går du: med benen
svarar du i telefonen: hej de' rebecca
mycket pengar har du: inte mycket just nu
ofta bäddar du sängen: i snitt typ varje dag
ofta städar du: när jag känner för de
många stör du dig på: riktigt många, alldeles för många

TROR DU
att du kommer bli något: jag är redan bäst
på gud: nej
att det finns nått efter döden: det vet jag inte förens jag är där sjäv
på rymdvarelser: nej
att folk tycker om dig: jag hoppas de, mina vänner gör de iaf?!
på ett liv efter detta: nja, osäker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0