lista

Ditt namn: rebecca forsberg
Längd: 169
Spelar du något instrument: nej och har aldrig gjort heller
Vem är snyggast: gustaf såklart.
Vem vet mest om dig: jag själv, men annars är de nog cornelia eller julia.
Vad vill du ha just nu: en gosig kram av gustaf
Vilka sjukdomar har du: inga
Fobier: GETINGAR, :O

Känner du en snygg kille: jaaaaa, såååklart;)
Har du körkort: nej inte än på ett tag
Vill du gifta dig: om jag hittar den rätta för livet så,
Din hårfärg och frisyr: blont och snedlugg
Har du glasögon: nej, har utmärkt syn
Hur ser din plånbok ut: använder inte "plånbok"
Vad köpte du senast: tuggummin
Hur mycket pengar har du: 300, haha + presentkort
Hur svarar du i telefonen hemma: hej de' rebecca, om de är julia t.ex då blir de hej (språket) HAHA
Senast kramat: julia johansson
Vem sov du hos senast: julia johansson, inatt faktiskt
Stjärntecken: vädur
Ögonfärg: blåa

Kall favoritdricka: jumust, i love it
Varm favoritdricka: te
Säger ofta: typ
Saknar du någon: gustaf
Du fikade senast: på sandy's
Senast sedda film: pirates of the caribien, död mans kista (vet inte hur de stavas)

Hur känner du dig nu: trött
Kan du laga mat: ja, jag är bäst i köket;)
Vad tycker du om fötter: de beror på vems fötter vi talar om, men de är faktiskt rätt så äckligt
Är du smart: haha, nja de kan jag inte dirket påstå
Snarkar du: nej, inte vad jag vet iaf?
Är du aktiv i skolan: ja, för de mesta
Har du homofobi: nej, om man är homosxuell så är man
När och varför grät du senast: iförr går, behöver inte säga varför,


Kommentarer
Postat av: Hannah

Visst blir man beroende? Av listor också, så jekla kul!

2006-12-30 @ 17:15:30
URL: http://www.svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0