Min första lista,

lista,

Önskar du att du bodde någon annanstans? usa, kalifornien
Tycker andra att du är attraktiv? nej, tror inte så, eller? ;)
Dricker du alkohol? nej, men kan hända
Använder du droger? absolut inte
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? elvital, för färgat hår
Vilken parfym använder du? gucci för tillfället
Vilka skor använder du? mina bruna stövlar
Vad är du rädd för? skumma typer
Gillar du att tvätta? nej, har aldrig povat, men skulle nog inte tycka om de
Gillar du berg & dalbana? yes, i love it ;)
Bär du ett donationskort? ?


Senaste...
filmen du köpte:
har ingen aning, var nog ett tag sen
låten du lyssnade på: jojo-too little too late
låten du hade på hjärnan: goo goo dolls-i'll be
låten du laddade ner: har inget nedladdningspogram
personen du ringde: felicia
personen som ringde dig: julia
tv-program du tittade på: O.C <3
personen du tänkte på: gustaf
boken du läste: typ sweet 16, haha
gången du badade i ett badkar: jag badar aldrig även fast vi har badkar, länge sen iaf
gången du badade i havet: turkiet, side
teaterföreställningen du besökte: något om anorexi med skolan förra veckan

Har du någonsin...
gråtit över en pojke:
ja, tyvärr
gråtit över en flicka: ja, de med
ljugit för någon: yes, tyvärr
varit i slagsmål: ja, eller inte slagits men bråkat
blivit arresterad: nej, tänker inte bli heller

Antal...
gånger ditt hjärta har brustit:
inge aning,men många gånger
olagliga droger du har tagit: ingen, kommer aldrig att hända heller
personer från grundskolan du har kontakt med: väldigt många
skivor du äger: typ 100 nåt sånt, haha, nej men jag vet inte
gånger ditt namn har varit i tidningen: two times, i think, när jag föddes, och med fotbollen;)
ärr du har på kroppen: jag har typ inga ärr
hårstrån du har på kroppen: haha, de ni

Anser du själv att du är snygg? kan hända, men inte ofta, jag tycker inte direkt att jag ser bra ut
Vem är snyggast? de ni
Har du varit kär i honom/henne? ja, och jag är fortfarande
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Hur många på din polarlista har du hånglat med? haha
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? hahahaha, de ni
Är du svårflörtad? nja, beror på
När är du född? 1993-04-06
Vad har du gjort idag? vart hemma från skolan, städat mitt rum pratat i telefon suttit framför datorn
Vad gjorde du igår kväll? jag tittade på en film jag hyrde och pratade med gustaf
Vad vill du helst ha nu? en bärbar dator, en egen
Har du nytvättat hår? japp, de har jag
Vad luktar du nu? gottttt;)
Vilken skiva lyssnade du senast på? westlife i think, haha
När blev du fotograferad senast? jag tycker inte om när folk tar kort på mig, men jag kan gärna ta på mig själv;)
Vilket är ditt livsmål? har inget
Har du använt någon hårprodukt? inte idag, men brukar, eller jo, hårmouse
Saknar du någon nu? ja, gustaf
När var du i en affär senast? typ i torsdags
Mötte du någon du kände då? ja faktiskt, emma och marike
Tycker du om dina grannar? ja, dom är goa;)
Använder du icq eller msn? msn såklart
Hur många datorer finns i ditt hus? faktiskt bara en
När fick du senast en present? jag vet inte,
Vad drack du senast? julmust
Umgås du med dina arbetskamrater efter arbetstid? ja, nästan alltid
Vilken är din favoritfärg? typ alla
Sämsta färg då? skrikiga, typ limegrön och såna färger
Har du blivit hotad via telefon? nej, tror inte så iaf ;O
Goth eller pop? inget
Har du någon förebild? ja, många
Hur många lampor har du i ditt rum? jag hade typ tio st, men nu har jag tagit bort alla så har bara två
Vill du ha barn? har inte tänkt så långt än
Vilken färg har du på dina underkläder nu? vit och mörkgrön
Vad för kläder har du på dig nu? pyamasbyxor, strumpor med kajsa på, linne och en kofta över
Hur ofta loggar du in på helgon? aldrig, har de inte äns
Gillar du dokumentärer? ja de kan vara intressant
Längtar du till din nästa födelsedag? såklart jag gör, de är bara typ fyra månader kvar;)
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? ja, kan hända, beror på att jag är så lång
Har du rakat dina ben någon gång? yes, gjorde de senast idag faktiskt på väldigt länge
Vilka språk kan du prata? svenska såklart, engelska och lite spanska
Skulle du vilja ha silikonbröst? nej, klarar mig med dom jag har, dessutom har dom inte växt klart än;)
Hur många hål har du i öronen? två
Vem pratade du med senast? min bror och hans kompis
Vad pratade ni om? eftersom att jag fick min dator idag så sa frågade adam vem som kopplade in den och så sa jag hej till hans kompis haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0