the day before

hejhej(:

dagen igår var väldigt dramatisk om man säger så. jag var med felicia julia simon och niclas. vi hyrde en film, som va så riktigt dålig, eller jag tittade inte så mycket, som simon, han blir inne i filmen efter en minut, haha. jag läste kanske högst 10 meningar under hela filmen, haha. iaf så hände de massvis under kvällen som jag verkligen inte orkar berätta, but anyway, jag måste säga att jag är så jävla besvikna på er, och de är jag nog inte ensam om skulle jag tro, ni gick fan för långt den här gången.iaf så gick jag och julia hem runt tolv och hon sov hos mig inatt igen, när vi kom hem så pratade vi mest om de som hänt under kvällen och vi va så upprörda, gustaf ringde mig också vi medans vi pratade så somnade julia.
vi vaknade runt halv elva och vi kollade lite på oc, sen gick vi ner och åt frukost, efter de så gick vi hem till julia ett tag, sen så skulle vi hem till mig igen och följa med min mor och min far till qvartinge och hugga gran, jag vet att de är olagligt, men min farbror äger marken, så de är då inte olagligt. ;) vi klädde den idag också för ett tag sen och nu har jag precis ätit. ikväll så ska jag och älskling (julia) bara ta de lugnt i think, ha mys.

imorgon är de då den stora dagen som alla väntat på. de är då som vanligt på morgonen öppnar vi alla paket i familjen här hemma, sen runt ett åker vi till mormor och morfar och umgås, äter, pratar och på kvällen blir de paketöppning igen från min mormor och morfar då. vi åker hem runt sju skulle jag tro, de brukar bli så. julia kommer till mig på morgonen innan vi åker till mormor och morfar och tittar vad jag har fått och säger hejdå över dagen, sen träffas vi på kvällen tror jag iaf.

jag älskar dig julia, du är allt man kan önska sig, världsbäst.

ciao
gustaf♥

Kommentarer
Postat av: Julia

när jag är med dig är jag gladm du är bäst. Du försår alltid mig (L) Jag älskar dig, föralltid!

2006-12-23 @ 18:26:52
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0