turkiet

nu sitter jag och tänker på hur mycket jag saknar turkiet, jag tittar på bilder från i sommras när jag va där med lisa också som förra året. de väcks så många minnen av alla bilde och jag längtar så grymt mycket tillbaka. jag ska nog dit i sommar också och då ska julia med, då blir de åttånde gången jag är där, och jag säger bara åk dit, jag lovar ni blir inte missnöjda. juste så på fredag eller lördag så kommer ju yelov, och de är en kille från turkiet som vi har träffat dät, och har träffat varje år som vi känner och han ska komma och äta middag här och de ska bli super kul, men då kommer jag ju bara längta ännu mera men man får vänta tills nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Julia

längtar till i sommar :D

2006-12-14 @ 20:34:53
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0