11 oktober

hejhej,

nu sitter jag hä igen, har verkligen ingenitng att göra, jag har vart med julia(johansson)
ett tag, vi gjorde väl ingenitng direkt, spelade lite tvspel, som vanlgit, haha. sen så
gick jag till julia(tennorth) och hämtade min locktång som hennes syster hade lånat
för jag behöver den till imorgon på insparken, ska locka håret då förstår ni(: förresten,
jag har precis pratat med sara på msn, och jag saknar henne faktiskt riktigt mycket,
men som tur är så träffas vi ju i vinter. jag kom på att jag saknar somaren riktigt
mycket, så många sommarminnen, så många nya vänner man har träffat, de är så
sjukt vad tiden har gått fort, alla sommarkvällar med tjejerna, aja, de är bara att se
fram emot nästa sommar, 2007(:

juste, jag har fakitkst inga läxor den här veckan, och de är väldigt skönt!
så jag kan umgås med mina vänner och sitta framför datan lite mer! haha(:

nu ska jag nörda lite mer och hämta nåt gått att äta,
hejdå//reb
_____________________________________________

hejhej.

jag har precis kommit hem från skolan, jobbig skoldag idag, bara massa tårkiga
lektioner, sista lektionen hade vi elvens val, så riktigt tråkigt, men jag cornelia julia
och camilla satt och pratade med peter om filmer istället, haha!
idag så ska jag inte göra ett skit, bara vara hemma och ta de lugnt, de är faktiskt
väldigt skönt, jag orkar inte alltid vara med nån, är så trött efter skolan, så skönt
och bara sitta framför datan och äta;P imorgon är de insparksfest, och de ska bli
riktigt roligt, den börjar klockan sex oxh slutar tio, får hoppas på en trevlig kväll iaf.
jag ska ha på mig svarta leggins, en grön klänning från h&m, svart siden band som
jag ska låna av julia, svart halsband och lockigt hår, skor vet jag inte ännu, har inga
heller, men hittar väl alltid några. jag har precis plattat håret för jag hade ingenitng
att göra, har tagit lite kort på mig själv, och ätit makaroner(:
aja nu ska jag faktiskt göra något annat än att bara nörda.

hejdå//reb


Kommentarer
Postat av: Frida

Rebecca . Du är för söt ! haha

2006-10-11 @ 20:09:40
Postat av: Antonia

ffuck, vad du va söt på den bilden =).

2006-10-12 @ 15:33:11
URL: http://www.antoniai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0