12 oktboer, inspark!

hejhej.

jag har precis kommit hem från skolan, har haft dubbel lektion i NO idag,
fyfan vad jag hatar NO, de är så riktigt tråkigt. jag gick hem med cornelia,
vi slutade halv tre. nu sitter jag här och har precis tvättat fötterna, är jätte
nervös också inför ikväll, för de är ju inspark, tänk och bara stå där i början
så tittar alla på en, fyfan vad pinsamt! jag dör! jag hatar sånna tillfällen, de
är då jag skäms som mest. aja får iaf hoppas på att de blir roligt, de bir väl
inte lika pinsamt längre fram mot kvällen, hoppas jag iaf, julia säger att de är
as pinsamt i början, men sen så när alla ska gå hem så önkar man typ att
man aldrig behöver gå därifrån för de är så roigt, fyfan vad jag är nervöös!!!=/
jag ska sätta på mig kläderna som jag ska ha på mig ikväll snart, eller först
så ska jag äta nånting, för man kan ju inte vara värsta hungrig där och typ
äta as mycket, värsta pinsamt, haha! så jag ska väl äta nåt litet innan, förresten
jag har kommit på att jag skriver att jag ska äta nånting i varje inlägg, haha,
de kanske beror på att jag tycker om mat(: aja iaf så sen så kommer felicia
cornelia och fixar sig med mig och hos mig, sen så ska julia(tennorth) komma
och locka håret på mig och cornelia, och se hur vi ser ut typ.
nej, nu ska jag inte sitta här mera, ska faktiskt börja fixa mig lite, de börjar ju om två
och en halv timme, och jag är så jävla nervööös!

hejdå//reb

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, SÖTNOS! HA SÅ KUL (AVENSJUK)

2006-10-12 @ 15:21:32
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Antonia

men sluta var så muppig gullet, klart de kommer bli as roligt :) jag ska inte mobba dig som vanligt, jag ska vara en "Mys-flicka" haha. :)

2006-10-12 @ 15:32:25
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Rebecca

haha, men de blev faktiskt as roligt(: ville inte gå hem!

2006-10-13 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0