13 oktober

hejhej(:

igår va de då insparken, 9,a hade inspark för 7.a och de blev riktigt lyckat, tycker jag iaf.
först så kom felicia till mig, vi fixade oss lite, sen kom cornelia och julia tennorth, och
julia lockade håret på mig, sen när alla var färdiga så kom julia johansson och camilla
till mig, så skulle pappa skjutsa oss till turinge och insparken, julia tennorth åkte med
också, för hon skulle bara följa med och titta,så stog vi där utanför ett tag och väntade
för vi fick inte gå in direkt, så va de några 9.or där ute som vi pratade med,
sen så va de dags att gå in, eller vi fick gå in, så skulle vi betala, kostde 20 kronor, så satt
jocke gustaf och fredde där, sen så gick vi in, stog där och skämdes typ litegrann haha, sen
så skulle alla killar ställa sig på ett led och alla tjejer, esn så kom en kille fårn 9.an och tog
en tjej från 7.an och gick in till matsalen, och samma sak, en tjej från 9.an tog en kille i 7.an
och gick in till matsalen, och jag fick gå in med tim ah dom visade vart vi skulle sitta, så fick
vi sitta varannan kille tjej, och vi satt 7.or försig och 9.or försig, så fick vi gå och ta mat, de
va potatisgratäng med kycklingfilé och bernansås, haha, vet inte hur de stavas, men iaf,
så efter några minuter så höll typ sara och marcus ett litet tal, typ välkomnade oss och så,
sen så när alla hade ätit, så höll veronica ännu ett litet tal och berättade att vi kunde gå in till
musiksalen och där va de disco typ, haha! vi vågade knappt gå in där, haha, så jävla pinsamt
va de i början, men sen kom alla igångefter typ 20 minuter och alla dansade verkligen hela
kvällen, till och med jag, haha, man blev helt dyngsvettig, så man fick lufta sig ganska mycket,
sen då så va de tryckare några gånger, och jag dansade med gustaf två gånger, de va myspys(:
sen när de började ta slut, klockan började bli to, så ville man inte hem, ingen ville hem,
för alla hade kommit igång och de va riktigt riktigt roligt, tyckte jag iaf, jag önskade att kvällen
aldrig skulle ta slut, men den måste ju göra de, jag åkte hem med julia johansson hennes far
hämtade oss, jag kom hem vid typ halv elva eller nåt. men de här va iaf den roligaste kvällen
på riktigt riktigt länge tycker jag, och jag vill att den ska komma tillbaka!
alla mina tjejer va så riktigt söta, och vi hade så trevligt! insparken är ett minne för livet.

iaf idag så  har jag vart i skolan som vanligt, och vi har fått sett alla bilder från insparken,
så riktigt fula på mig! haha, men sen så gick jag hem, och nu sitter jag här, ovanligt.
ikväll så ska jag vara med felicia tror jag, ska ringa henne senare, om vi blir sams.
som jag hoppas på att vi blir!
men imorogn så ska jag julia felicia camilla och julia åka på hotell och bo där,
lisa ska kanske med också, hoppas de iaf, och de ska bli jätte roligt, om de blir nåt! ;S

aja hejdå//reb

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

INSPARKEN ett minne att minnas =)

2007-01-13 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0