14 oktober, myskväll!

hejhej(:

dagen hittils har varit helt underbar, så roligt vi har haft, just nu så spelar julia och
felicia biljard, jag och felicia har redan spelat.först när vi kom så gick vi upp på
rummet, lämnade våra saker och sen gick vi till ikea och tittade, vi köpte chips
och toblerone;) haha, sen så gick vi tillbaka till hotellet igen, sen så va vi hungriga,
så vi gick till mcdonalds, och påvägen dit så tappade jag en hundralapp;/
iaf, så när vi kom tillbaka till hotellet, så va vi på rummet ett tag och sen gick vi
till heron och bowlade, felicia vann sen kom jag och sen julia hahah!
de va as roligt, sen när vi kom tillbaka så gick vi direkt till resturangen, och åt
bufé de va as gott! haha, aa och nu såspelar vi biljard, ska bada och basta sen tror
jag.
förresten så kunde jag inte hålla mig borta från datan, haha!de är ju omöjligt;P

aja ha de så bra alllla!!

G

hejdå//reb

jag älskar julia och felicia!


Kommentarer
Postat av: tempan

vi BOWLADE! ;D

2006-10-14 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0