14 oktober

hejhej(:

jag har precis vaknat och ätit frukost, inte så ovanligt att jag vaknar sent, men de är skönt,
har vart så riktigt trött den här veckan. men iaf så ska jag faktikst packa litegrann snart,
duscha och fixa mig, för jag julia och felicia ska nämnligen åka till skärholmen och bo
på hotell där, för att min mor jobbar där, så de är därför vi får bo där, så ska vi gå på heron
och bowla, äta middag på hotellet, bada på hotellet, för de finns pool(: spela biljard, som
jag är bäst på! haha och om de finns data så ska jag gå in, och nörda lite. aja egentligen
så skulle vi vara sex st från början; camilla, julia j, lisa, jag, julia t och felicia, men nu har
julia j blivit sjuk, camilla va tvungen att åka till sin farmor för hon fyller år och hon är sjuk
så de kanske bli hennes sista födelsedag, och lisa är också sjuk, så de blev bara jag
julia och felicia kvar, men vi ska ha roligt iaf!;D mamma ska skjutsa upp os typ vid ett
eller nåt, sen så ska ju vi gå på ikea också kom jag på, haha, de är as kul, älskar ikea!
nu sitter jag här och svullar med sockerkakssmet, som min mor har gjort, haha!

nej nu ska jag gå ner i duschen, ha de bra!

insparken, så ritkigt kul!

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0