15 oktober

hejhej

jag har varit på turingemarknad nu, kom hem för ungeför en och en halv timme sen.
har ätti middag och nu tittar jag på one three hill, de är så jävla bra, men inte lika bra
som oc då,  men nästan, och om tio minuter så örjar anki&pytte, och de ska jag se
på(:, jag älskar anki!
jag är så rikigt trött idag, ska faktiskt vila lite nu!

hejdå//reb

jag tycker om dig riktigt mycket, bara du kunde förstå de!
___________________________________________________

hejhej(:

nu har jag precis kommit hem från scandic, felicias far hämtade oss.(:
vi har iaf haft så jävla roligt,, de här ska vi bara göra om tjejer!!

idag så ska jag vara med julia och felicia, vi ska gå ner till marknaden
en stund och titta lite bara, sen ikväll så måste jag bara se anki&pytte,
haha, de är fan mitt favoritprogram efter OC, asså de är så jävla bra,
och anki, hon är ju bara för söt! haha.
aja nu ska jag ner och duscha, sen så ska jag gå ner till centrum med temppish
och träffa flippish!

14/10, ojojoj!

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0