17 oktober

tjatja(:

ojoj, trött är jag, de kan jag inte neka till iaf. jag va faktiskt inte ensam ikväll, jag var med tempish ett tag, hon frågade mig om jag ville följa med ut på en promenix, de va jätte mysigt, fick prata ut allt man hade inom sig, de va skönt, vi gick lite överallt runt turinge där borta. en riktig höstpromenad, de kommer fler gånger. =) nej nu ska jag sova, är så riktigt trött, ha de bra, godnatt!

hejdå//reb
_____________________________________________________________________


idag har de vart skola nu igen, veckorna går så riktigt fort nu för tiden, dagarna också, tiden bara rinner iväg, känns som att de precis va sommar. aja iaf så har jag vart med julia(johansson) efter skolan, vi har gjort matte och svenskaläxan, skönt att ha de gjort. resten av dagen/kvällen så ska jag bara vara hemma och ta de lugnt som vanligt, jag orkar inte med nåt annat, sitta framför datan, de skulle vara de ända! haha. är hemma själv också ikväll, mamma och pappa ska titta på brors hockeymatch min andra bror ska träna, och jag är hemma, riktigt skönt!

höst promenad!

hejdå//reb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0