18 oktober

hejhej(:

ohh vilken jobbig skoldag de va idag, slutade halv fyra men vi fick gå tre, väldigt skönt. hade elvens val sista timmen läxhjälp, men hade inga läxor! haha. när jag kom hem från skolan så åkte jag och min mor direkt till stan för jag sulle lämna in två par byxor till att sy in och ett par att laga, sen så köpte jag underkläder, och sen till sist, åkte till donken i moraberg och köpte på drive in för jag va så jävla hunrig, och den nya milkshaken är skit god! mums, hallonblåbär. om en timme ungfär så ska jag på södertälje-leksand med julia och pappi, vi ska träffa frida där,har inte vart på en match på evigheter känns de som, ska fatkiskt bli ganska roligt.

nu ska jag gå, ha de så bra!

hejdå//reb
____________________________________________________________________


hejhej(:

nu sitter jag här i skolan och nördar, som vanligt,  har ingenting annat att göra, jag börjar om fem minuter. jag är så trött som vanligt, har dubbelspanska i 80 minuter, fyfan va tråkigt! jag hatar spanska. aja nu ska jag faktiskt gå måste hämta mina saker. ohh, juste, slutar halv fyra idag också. ;O

nu har spanska lektionen slutat, nu ska jag ha elvensval, läxhjälp till halvfyra, och de börjar om 20 minuter, kvart över två. jobbigt att sluta så sent. aja nu ska jag inte nörda mer, som jag alltid gör då! men tjatja.

hejdå//reb

Kommentarer
Postat av: Julia

det ska bli najs med match :D

2006-10-18 @ 17:26:06
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0