19 oktober

hejhej(:

jag tog de faktiskt inte lugnt idag, jag säger alltid så mycket, haha. jag va med julia(johansson) ett tag, vi pluggade på läxan tills imorgon. sen när jag gick hem så pratade jag med den andra julia, alltså tempish. haha, aa och vi skulle gå ut och gå, vi va ute i drygt en timme, de va jätte mysigt. sen när vi kom tillbaka så va vi hos mig ett tag, och pratade och skrattade, vi har så roligt tillsammans älskling!jag älskar dig. jag ar bråkat då med min familj hela jävla dagen, men mest med min mor, hon är bara så jäkla jobbig ibland, jag orkar bara inte med henne. usch. imorgon är de tårkskola igen, men skön dag, slutar 13.30.

hejdå//reb
_____________________________________________________________________

hejsan^^

nu har jag precis kommit hem från skolan, ganska skön skoldag idag faktiskt, inte så tråkiga lektioner. igår så va jag ju på matchen, södertälje-leksand, de va väldigt länge sen jag va på en match, så de va faktiskt riktigt kul(: julia åkte med, så va vi med frida där sen så träffade vi massa folk där! ovanligt (nej) haha;P ´jag har precis ätit en satsumas(vet inte hur de stavas) och de va mums! idag så ska jag bara ta de lugnt, jag orkar inget annat, är så fruktansvärt tröttttttt!!! så är jag väldigt hunrig också.

sååååå jääääävla snyggggg!!!!!!!:O

hejdå//reb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0