20 oktober

hejhej(:

ikväll så har jag vart med julia angelica felicia och cornelia, vi gjorde inte direkt så mycket, pratade mest och skrattade titta lite på film också! julia och cornelia stannade när felicia och bonge gick hem, sen gick cornelia hem så stannade julia ytterligare ett tag, vi hade as kul, som alltid! haha. nu så har jag precis ätit en mandarin, as gott! jag är så sugen på nåt, men har inget gott hemma. juste imorgon så ska jag till stockholm med julia och kanske cornelia istället för med min mor, hon orkade tyvärr inte;P

hejdå//reb
___________________________________________________________________________

hejhej(:

idag har de vart skola, sista dagen på veckan, väldigt skönt, jag och julia orkade inte med sista lektionen SO/NO så vi gick hem efter lunch. åt mellis här, toast, sen så pratade vi lite, hon gick hem för typ en halv timme sen. och nu har jag precis lockat håret;D ikväll så ska jag vara med tempish och cornelia, vet faktiskt inte vad vi ska göra. bara ta de lugnt, de är ju fredag, då är man som tröttast. men de är jag alltid ändå men iaf. och imorgon ska jag till stockholm med min mor och handla jeans.

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0