21 oktober

hejhej(:

idag har jag vart i stockholm med min älskling(tempan), jag köpte ett par byxor som jag skulle ha och de hittade jag(: julia köpte underkläder och så köpe vi en varsin typ ögonbindel, som man har när man sover, leopard svart vit och rosa volanger runt, as gulligt(: så str de, "queen of the night" på den, haha. aja så tog vi 15.25 tåget hem, när vi kom till nykvarn så gick vi hem, sen så gick vi in till mig, väntade bara på att mamma pappa och mina bröder skulle åka, så vi va ensamna hemma. juliagick hem för hon skulle äta, sen kom felicia, sen kom julia tillbaka sen kom cornelia, vi gick ut till jocke johan dennis och anders ett tag, de va as trååkigt! så jag och julia gick hem till julia för hon skulle hämta lite saker som hon hade glömt, men så glömde hon de iaf, haha. sen så ringde anders och dennis, så kom dom ut sen så gick vi hem till mig, dom gick typ precis hem, vi had eklädkrig med mina kläder haha! så ringde ni också, hahah! pinsaaamt. nu är de bara jag och julia hemma, tim är och hämtar mamma och pappa hos kenny, dom kommer väl snart, julia är i mitt rum och jag ska in till henne nu, för jag älskar henne mest av allt i hela världen, hon är bäst!

förstå hur mycket jag tycker om dig, de finns inga ord.♥


julia tennorth, tjejen i mitt liv.

hejdå//reb



hejhej(:

imorse så vaknade jag att sotis kom upp och kraffsade på min dörr jätte hårt med tassarna, jag undrade först vad de va, sen så kom jag på att de kunde va sotis, så jag gick upp trött som jag va och öppnade dörren, han kom in och hoppade upp i min säng och började pussa hela mig, sen så somnade han, naw lilla kissen, sötnos! jag ska till stockholm snart med tempish, tåger går 11.35, jag ska köpa nya jeans och julia ska köpa underkläder (tror jag). aja iaf så ska de bli trevligt. och ikväll så ska julia sova här, för jag är nämnligen ensam hemma för min mor far och adam(bror) ska till kenny min morbror som fyller 55, men jag orkar inte följa med. min andra brr är aldrig hemma så han är inte hemma. haha. aa iaf så ska vi ha roligt som allllltid!;D

du är killen alla ser upp till,och jag är jag,som tror att du tycker om mig.

hejdå//reb

Kommentarer
Postat av: Julia

älskar dig oerhört mycket, min foppa forever!

2006-10-22 @ 11:29:02
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0