22 oktober

hejhej(:

nu har jag precis kommit hem från angelica, som har klippt och färgat året på mig och cornelia, de gav jätte fint resultat tycker jag iaf, de syns verkligen.jag gjorde bruna slingor, men dom syntes inte så jätte mycket men iaf. ikväll så ska jag inte göra ett skit, de är ju söndag och jag är jätte trött, och söndagar är så trista, skola imorgon också! :/ och jag lyssnar på världens bästa låt, maroon 5-she will be loved, den är så ritkgit bra! jag älskar den.

i will be loveeed!

hejdå//reb
min nya frisyr
kommentera gärna.


hejhej(:

inatt har julia sovit här, vi hade roligt som vanligt och nu har jag precis kommit hem från min kusins dop, eller min kusin har fått barn, christoffer(: jätte söt är han! men så kul va de inte, jag hatar dop, de är så riktigt tråkigt. och nu ska jag till angelica och klippa mig och färga håret och cornelia ska också dit(: snart alltså. ska färga ljusbruna slingor.

de är sjuuuuuuuuukt! du är underbar!

hejdå//reb

Kommentarer
Postat av: Malin

Guuud! Ditt hår är så FINT! Jag är så himla avis! Men jag ska faktiskt klippa och färga håret så dte kan bli LITE normalt i alla fall (A) Puss

2006-10-29 @ 09:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0