23 oktober, planer inför lovet!

tjatja(:

nu har jag planerat hela lovet ungefär vad jag ska göra, jag ska till stockholm, heron, bio+bowling, hockey, titta på OC, med julia, haha. allt blir med tempan, för de blir ju bara så!;D vi hittar väl på nåt roligt som alltid! men de bästa med allt är ju då att oc börjar, de finns nog ingen som tycker om oc lika mycket som jag och julia, de är så sjukt vad de är bra, om bara nån kan ta oss till orange county, vi gör vad som helst. de är nog d ejag ser fram emot mest mot lovet iaf! och ha roligt förstås.

nej, nu ska jag kila! ha de så bra, godnatt mina vänner.

förresten, jag bloggar ovanligt mycket idag, men har inget annat för mig så, vad ska jag göra? tycker om att blogga, men nu blir de inga bler uppdateringar idag inte.

mischa barton!

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0