23 oktober

hejhej(:

jag har precis klivit ur duschen, väldigt skönt att ta en dusch såhär på kvällen, man känner så så fräsh och de är skönt att känna sig fräsh innan man får och lägger sig. och innan min dusch så var jag nere i centrum med far min och köpte tuggummin, man måste ju ha de i skolan. förut idag på dagen så va jag så dyster och ledsen, men nu är jag faktiskt jätte glad, haha konstigt! men de är skönt att bara vara glad
för ingenitng. jag är lycklig men samtidigt olycklig. jag ska nog plugga lite nu, inför no provet på torsdag och jag fattar ingenting, så måste titta igenom och läsa på lite. idag har jag inte gjort ett skit, suttit framför datan hela jävla dagen, men de är skönt faktiskt.

hejdå//reb



kan du förstå hur mycket du kommer såra mig, eller du har redan gjort de, jag vet inte längre vad jag ska göra? jag mår dåligt över dig, fast jag vet inte varför, du har inte gjort nåt, men jag har bara den känslan av att du utnyttjar mig på nåt sätt, du frågar om vi kan göra nåt, sen så säger du att du inte kunde för du har annat att göra, vad ska man tro egentligen? men du vet iaf att jag tycker om dig så sjukt mycket!♥

VAD SKA JAG GÖÖÖÖÖÖÖÖRA? =/



hejhej(:

idag har de vart en trist dag, spöregnat hela jävla dagen, jag hatar regn, när de är så kallt och urrigt ute. kan de inte bli sommar igen, eller varför inte vinter kom jag på, de är så mysigt med jul, och julafton kan man ju inte motstå(A) jag slutade halv tre idag, som vanligt, när jag kom hem så satt jag mig direkt framför datan, har då ingenting annat att göra. och bara ta de lugnt, funderar på att göra de hela veckan faktiskt, de vore väldigt skönt, jag som är så trött jämt och ständigt. och skolan idag va riktigt trååkigt! nej nu ska jag slita mig en stund, kanske ta nåt gott, vad vet jag(: uppdaterar mer senare.

hejdå//reb

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. sötnos, urrigt :D äkta vi! /camilla

2006-10-23 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0