24 oktober

hejhej

nu ska jag snart äta, men jag är inte alls hungrig, även fast jag inte har ätit ett skit på hela dagen, inte äns frukost! konstigt. jag och felicia har pratat väldigt mycket om massa saker som angår mig speciellt, och hon säger att hon börjar bli lite orolig, vad ska jag göra liksom? eller jag vet ju ingenitng, kanske bara tror eller jag vet inte. jag är ju jämt så trött och grinig och är nere hela tiden, tycker allt är skit och ärledsen jämt och sur, kan bero på de. =/

hejdå//reb



hejsan^^

oj vilket väder, jag har precis kommit hem från skolan, julia (johansson) skjutsade mig hem för att de skulle gå fort, de spöregnar, och de har de gjort hela jävla dagen, kan de inte bara sluta? aja, idag är de bara att vara hemma som gäller, som vanligt. väldigt skönt, sen ikväll så ska jag och julia gå ut och gå som vanligt, en höstpromenad, om de inte regnar såklart, som de föhoppningsvis inte ska göra. nu ska jag ner och äta lite, är väldigt hungrig, har haft gympa idag och inte ätit frukost och ingen lunch, bara tuggummin:O inte bra!

varje gång jag ser dig, så ryser hela jag.

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0