25 oktober

tjabba=)

nu har jag precis kommit hem från matchern, va fan as roligt;) alla som tittade på fyran så va jag cornelia och julia med i tv!haha, vi är grymma. men de va ju förstås synd att dom förlorade igen:/ 2-3 till rögle, men de är så typiskt när jag och julia går. så har vi kommit på att de är så jävla mycket fjortisar på alla matcher! typ bara fjortisar:O

jag är faktiskt inte så jätte trött, men åtminstone så jag ska kunna somna, haha. jag ska faktiskt gå och lägga mig snart, kanske titta lite på oc, de är ju bara sju dagar kvar tills de börjar igen, säsong fyra, längtar sjukt mycket, alltså nästa onsdag börjar de.

nej nu ska jag gå sov så gott!

hejdå//reb


hejsan!

jag kom hem från skolan för ett tag sen, sista lektionen som egentligen skulle vart elevensval a vi nere i furuborg istället och gick nån tråkig tipspromenad sen så fick vi alla gå hem, sjuor åttor och nior. jag gick hem med cornelia lisa och julia (tennorth) när vi gick påvägen hem så fick jag den känslan jag alltid får när jag ser dig, och de är jobbbbigt! väldigt jobbigt. kan jag inte bara se dig som jag ser på alla andra. tydligen inte, för jag tycker verkligen om dig! idag åt jag ingenitng i skolan idag heller, tog en näve med flingor och gick från matsalen sen så köpte jag en macka och en juice, jag måste börja äta. aja, de får jag bättra mig lite med. ska försöka iaf, men de är bara de att jag tycker varken om maten eller är hungrig. och imorgon så har vi NO prov:O har inte pluggat nånting, kan ingenting, eller fattar ingenitng heller, vet knappt vad vi har prov på, men de år väl bra ändå, får man hoppas, så glömde jag boken i skolan idag, så kan ju inte plugga heller! aja, ikväll så ska jag på södertälje-rögle med tempan and cordie. ska bli väldigt roligt(: träffar alltid så många där! nej nu har jag inget mer att berätta, så.

jag önskar de va du och jag.


hejdå//reb



hejhej(:

nu sitter jag och nördar i skolan som vanligt, har precis ätit, och de smakade bajs äckel, åt några flingor bara. jag ska köpa en juice snart, när ingela kommer tillbaks från lunchen(: vi slutar halv fyra idag, så jävla jobbigt! jag orkar inte med skolan.=/

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0