26 oktober

hejsan=)

ja, vad kan jag säga, att vädret ute nu är så riktigt tråkigt, de är kallt och urrigt, jobbigt väder. hälldre snö faktiskt än regn, för de är mysigare, så vet man att julen börjar närma sig också, och jul som är så fruktansvärt mysigt(: iaf idag så när mamma kom hem fårn jobbet eller kursen, hon är på kurs hela veckan i stockholm så hon hade köpt en törja åt mig, jätte fin va den. vit och en lång som man ska ha till leggings, jag älskar sådana tröjor.

idag har jag bara varit hemma som vanligt och suttit framför datan och inte gjort så mycket mer, fixat och donat litegrann! och imorgon är de då sista dagen i skolan på en veckan, sen är de lov, gud så skönt de ska bli, få sova ut och bara ta de lugnt, inte frusta efter skolan, läxor och prov, bara ta de lugnt, vara med vänner. men de bästa med allt är att man får sova, för jag är så rktigt trött på dagarna nu.

om en vecka eller sex dagar för att vara exakt så börja de efterlängtade oc, gud vad jag har saknat de. och jag har läst i tv-tidningen på nästa onsdag och de står alltid en liten snutt om vad oc handlar om, och då längtar man ju ännu mera när man ser attt de kommer om några dagar!

jag har hittat världens bästa låt, the veronicas-when it all falls apart, ojojoj, den är grym!

ciao//reb



tjenare!(:

nu har jag precis kommit hem från skolan, i de här regninga urriga vädret, julia skjutsade mig, jag blev helt dyngsur och min bok förstördes. vi hade ju no prov idag, de gick faktiskt rätt så bra, de va inte direkt så svårt men jag är så dålig på att förklara, men man kan jú alltid hoppas på att de gick bra iaf! idag ska jag int göra nånting, bara vara hemma as usal. ska nog äta, har inte ätit nåt i skolan idag så är väldigt hungrig.men jag vet inte vad jag ska ta och äta, göra nåt gott, för de är jag bra på. haha. nej nu har jag inget mer intressant att berätta, skriver mer sen.

hejdå//reb



hejhej.

nu sitter jag här igen i skolan, vi har haft gympa på morgonen och de va as tråkigt, så nu har vi precis haft NO, och de va ju då ännu tråkigare, jag hatar no, vi har no prov sen idag också, sista lektionen. och jag är så jävla sur idag, på allt som rör sig, allt irriterar mig. och så ä jag jätte hungrig, får ju inte äta för lärarna;S nej nu ska jag hämta mina mattesaker, har matte nu också, fyfan vad tråkigt!

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0