27 oktober

hejhej(:

mamma kom precis hem och har köpt ännu en tröja åt mig, en likadan som igår fast grå, faktiskt väldigt snällt för att vara min mor! haha. felicia är i mitt rum och provar mina byxor som hon inte kunde ha förut, men nu kan ohn faktiskt ha dom, dom sitter jätte bra på henne! vi ska snart till felicia jag ska packa lite, och sen ska jag bara städa lite mer i mitt rum, för mamma har damp(:

ciao/reb



hejhej(:

nu har jag precis kommit hem från skolan jag gick hem med felicia och cornelia(: jag och felicia har precis ätit mannagrynsgröt och de va väldigt gott(: haha men mättande! förresten vädret idag är bättre, de är soligt!! skolan idag va väl sådär, tråkiga lektioner. sista lektionen tittade vi klart på welcome to the dollhouse, på SO,n. haha den är så jävla dålig! och nu är de ju lov, och de är riktigt skönt! ikväll så ska jag vara med felicia, jag ska sova hos henne och faktiskt äta där, min favoritmat, tacopaj, haha!

nu är de bara fem dagar kvar! längtar så förfärligt^^

i'm crazy over you.

ciao//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0