28 oktober

hejhej(:

idag är jag så rktigt lycklig och glad! jag har inte mått såhär bra på riktigt länge. och de känns så skönt. haha. jag kom hem från stan för ett tag sen, jag har köpt ett par nya skor, stövlar kanske man ska säga, från wedins, jätte snygga. dom där jag hade tittat på innan fårn din sko va helt slut. men hittade ju ett par andra så. felicia ringer väl mig snart, hon ska sova hos mig, men just nu är hon inne i södertälje hos henne halvsyster och grattar henne. så hon kommer väl hem snart.

i do everything for you.♥

adíos//reb



hejhej(:

nu har jag precis kommit hem från felicia. jag har sovit där inatt. och igår så åt jag hos henne, och efter maten så vid åtta typ så gick vi ut, vi gick till gustaf och de va minnsan den värsta skogsvägen jag någonsin gått, haha! trampade i lera och man såg ingenitng, de va helt kolsvart. när vi äntligen var hemma så tittade vi på ice ge 2, har sett den förut, men man skrattar alltid lika mycket! haha. felicia ska sova hos mig inatt och vad vi ska göra vet jag inte, men vi hittar väl på nåt som alltid! hon skulle in till stan och träffa sin mormor och morfar och köpa nya skor och jacka, så därför åkte jag hem så tidigt, tog bussen, för min mor kunde ju inte hämta;S men iaf så ska jag och min mamma till stan sen också, ska köpa ett par vinterskor, har sett ett par jätte snygga helt vanliga utan massa detaljer på, på din sko, skit snygga, svarta tror jag passar mig bäst, eller bruna men tror inte de.

men nu är de bara fyra dagar kvar tills oc börjar, inte långt!
nu har jag inget mer intressant att leverera förutom att jag är kär.

ciao/reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0