29 oktober

hejhej(:

fyfan vad trött jag är, felicia sov hos mig inatt, och igår så va vi ute, och träffade massa, orkar inte berätta precis vad vi gjorde, men vi frös iaf, nästa ihjäl, de va så jävla kalllt!:O felicia åkte hem för typ 45 minuter sen, för hon ska på kryssning idag, hon ska åka typ vid halv tre. och julia kommer hem idag från konfermationslägret, och jag tror då att jag ska vara med henne, hon säger att de har vart as tråkigt och hon ville bara hem, så ska bli roligt att träffa min babe. och jag fryser så jävla mycket, de är nån jävel som har öppnat nåt fönster här hemma men deär bara de att jag vet inte vilket fönster de är så jag orkar inte gå och kolla heller,haha! nån gosig får väl komma och värma mig.

i miss you like hell baby!

hejdå/reb

Kommentarer
Postat av: joakim

GUSTAF kan värma dig XD

2006-10-29 @ 12:57:58
Postat av: Sara

har du möjligtvis en kusin som heter Jennie och bor i älvsjö? Känner igen dig nämligen :)

2006-10-29 @ 22:57:35
Postat av: Rebecca

nej, de har jag inte, tyvärr!;P

2006-10-30 @ 10:27:24
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0