30 oktober

hejhej:)

jag uppdaterade bara en gång igår, tyckte de va lite lite för att vara mig, så idag blir de väl två tre gånger. ja igår så va jag först med cornelia, hon kom till mig på morgonen typ. sen så ringde julia mig och då hade hon kommit hem från konfermationslägret, hon sa att de va fkatikst rätt så roligt iaf, och de va ju bra. julia kom till mig efter hon hade duschat sen så skulle vi gå ut och gå, men de blev ju inte så långt, för vi frös så jävla mycket så vi vände och gick till cornelia. haha! och där gjorde vi ingenting, jag och jluia gick hem typ direkt efter. sen kom cornelia tillbaka till mig, och sen gick julia hem typ vid fem och skulle äta, sen så gick vi tillbaka till cornelia bara jag och cornelia, sen så ringde gustaf så kom lotten och gustaf till cornelia, vi gjorde inte så mycket, först så va vi inne, sen gick vi ut och frös till isibtar, de va inte roligt. men sen åkte dom hem typ vid nio, och då gick jag också hem. satte mig framför datan!

idag så ska jag vara med julia, efter hon har kommit hem från stan eller stockholm vet inte vart hon ska, men med sin farmor iaf. och när hon har kommit hem så ska hon ringa mig, vet faktiskt inte vad vi ska göra, hittar väl på nåt!

ojoj, två dagar kvar!!!!!!!

you are everything i want

hejdå//reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0