31 oktober


Lindsay är så grymt snygg!








look at her!:O


hejhej(:

ja du, ikväll  har jag inte gjort så mycket, felicia kom till mig efter hon hade ätit, sen så kom julia, och vi satte på oc och tittade på sista fyra avsnitten av säsong fyra! jag älskar oc. och imorgon börjar de, som jag har skrivit om i min blogg några gånger redan, haha! aja sen så gick vi ut till dennis och anders,och gjorde inte så mycket, gick runt och töntade oss lite, sen så följde vi med felicia ner till bussen, och sen drog alla hem, jag ville ju sätta mig vid datan, oc nu sitter jag här, som vanligt.

jag har kommit på att jag har aldrig varit såhär kär nångång!

hejdå//reb



hejhej(:

jag hann inte skriva så mycket igår heller, men skit samma. jag sov iaf hos julia inatt, och vi gjorde inte så mycket, vi gick ner till centrum på kvällen och köpte lite godis. sen så gick vi hem till julia igen, och vi gick faktiskt och la oss tidigt;P haha, så kunde inte jag sova för att julia snarkade, och jag hatar folk som snarkar haha! aja, idag har jag iaf vart i stockholm med julia lisa och felicia, vi tog elva tåget, och jag kom hem nyss, de är så jävla jobbigt att gå i stockholm, speciellt i mina skor! ikväll så ska jag inte göra så mycket, vara med julia och felicia, har ingen aning om vad vi ska göra.

och imorgon då börjar oc, klockan nio är jag bänkad framför tvn, med julia.

nu sitter jag här och väntar på att felicia ska komma, och har så tråkigt, är bara så nere nu, jag vill ha snö, och inte jävla regn, jag hatar regn.

jag älskar dig.

hejdå//reb

Kommentarer
Postat av: Victoria

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ BECCA!! :( (L)(L)(L)

2006-10-31 @ 19:18:50
URL: http://immpuls.blogg.se
Postat av: Anonym

Mischa barton är snyggare.

2006-10-31 @ 23:41:05
Postat av: Sanna

lindsay kan klä sig = )

2006-11-02 @ 19:21:01
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0