nybörjare,

hejhej(:


Jag har precis skaffat blogg, så jag vet inte hur man gör dirket, haha,
måste fråga julia, hon kan iaf(:

jag har sovit hos felicia idag, vi hade mysigt, vi va med johan igår på
kvällen, han gick väl hem vid halv tio, sen så duschade felicia, så
skulle jag gå in på datan, men hennes syster hade den och gjorde ett
skolarbete, så jag fick följa med in när felicia skulle duscha haha(:
vi hade gympa idag i skolan, vollyboll, de va fan as roligt, jag är ju
så jävla bra på de också, har fan aldrig skrattat så mycket på länge!
jag gick hem idag från skolan för jag mådde inte alls bra=/ får se om
jag ska till skolan imorgon!

på torsdag 12/10 då är de insparksfest då, de ska bli riktigt roligt!;D

hejdå// reb

skolkatalogen


                      min underbara klass, jag älskar er 7ef


Kommentarer
Postat av: Julia

Foppa är en cooling :D

2006-10-10 @ 14:52:23
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag vet, haha, ´man har ju skaffat blogg, klart man är en cooling haha, (språket)

2006-10-11 @ 20:03:51
Postat av: Emma Sjöblom

Snygg blogg :D

2006-10-22 @ 19:29:20
URL: http://emmasjoblom.blogg.se
Postat av: Joakim

Snyggt

2006-10-22 @ 19:31:26
Postat av: JuliaJ

Fan vad ful jag vart =/

2007-01-13 @ 11:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0