4 april

hejsan.

jao, vart ska jag börja? jo, med att älskling kom hem i söndags natt och de är så skönt att ha honom hemma. jag gick till honom i måndags och han kom och mötte mig med selma, de var så skönt att se honom igen. vi gjorde ingenitng, pappa hämtade mig vid sex som vanligt och runt halv åtta kom han tillbaks till mig och han sov här. vi tittade på film och pratade, han lurade mig att hans moppe blivit snodd och jag blev jätte rädd och sa de till min mamma och pappa, så när han gick ut och tittade om den var kvar så skulle han bara träffa christoffer och patrik och när han kom in så sa han att han skojade.aja vi somnade rätt skapligt. vi vaknade dagen efter och åt frukost halv fyra, haha. han åkte hem strax efter för han skulle på träning. senare på kvällen var jag med julia felicia och julia, vi gjorde inte ett skit faktiskt. dom gick hem vid halv elva nåt sånt och då satt jag vid datorn hela kvällen till halv ett och då gick jag till sängs.

nu har jag precis vaknat för tjugo minuter sen, alltså klockan tolv. de var riktigt skönt att sova så länge som jag inte gjort på evigheter. och idag ska jag vara med julia och felicia och jag ska sova hos julia. de ska bli fun (:

om två dagar så fyller jag år! och de ser jag fram emot riktigt mycket, för de kommer bli den bästa födelsedagen i mitt liv;)

bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott :)

2007-04-05 @ 15:28:30
URL: http://mandreasen.blogg.se
Postat av: Lising

Grattis i förskott ja! :D

2007-04-05 @ 15:31:03
Postat av: camilla

Grattis i förskott sötnos! (L)

2007-04-05 @ 16:20:21
URL: http://camillaj.blogg.se
Postat av: Julia

GRATTIS ÄLSKADE SKITUNGE!:D

2007-04-06 @ 12:42:32
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0