fullspäckad helg

hejhej:)

ja, i fredags då så var de min födelsedag, den blev inte riktigt som jag tänkt mig, men bra iaf. jag fick riktigt fina presenter och jag är jätte nöjd. jag fick; underkläder, ipod nano grön, lacoste, touch of spring, naomi campbell cat deluxe, calvin klien euphoria blossom, halsband, örhängen, ljus och dekorationssand, flipflop, kläder, knästrumpor och 1300 kr. jao, på kvällen så kom mina tjejkompisar och vi hdae jätte trevligt till en början, men sen när min mor och far kom hem visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så vi gick ut och hade tråkigt och några gick hem och några till nicholie som "sade" sig hade fest. jag bråkade med gustaf. men efter ett tag senare på kvällen så blev de väl lite roligare, eller inte orligt och roligt men iaf. felicia sov hos mig och vi kom hem kvart i tolv, vi va så grymt trötta så vi gick upp på mitt rum och nästan somnade. gustaf kom även från sundsvik vid halv två och var här en halv timme, sen åkte han in till sundsvik igen. jaja vi vaknade iaf och då ringde cornelia och sa att hon skulle till stockholm och att viccan hade missat bussen så hon var tvungen att komma till mig ett tag och hon gick samtidigt med felicia ner till bussen halv tolv.

igår då, i lördags, så åkte jag först hem till min kära mormor och morfar på påskmiddag och där var även en del av min konstiga släkt, haha. och där så öppnade jag mina presenter från mormor och morfar. och som sagt, jag är jätte nöjd. tim kom även hem igår också från thailand och han kom direkt ut till mormor och morfar med angelica och han berättade om sin resa och han hade haft de jätte bra, och tro de eller ej så har jag faktiskt saknat honom efter tre veckors tid. jag och adam åkte hem med tim och angelica och vi kom väl hem runt halv sju skulle jag tro. jag ringde direkt till felicia och vi pratade tills klockan var åtta ungefr om vi skulle åka till christoffer eller inte, och de blev så. micke och felicia ähmtade mig här vid halv nio och när jag väl var där så hade jag riktigt roligt faktiskt. mamma hämtade oss kvart över elva för vi skulle bara vara där ett litet tag och de kändes som att vi var där i flera timmar, haha. aja trevligt folk.

idag så ska min farmor komma på besök och ge mig min födelsedagspresent. och därefter ska jag vara med julia och hon ska nog sleepa hos mig.

image150gustaf

Kommentarer
Postat av: F

de har vart ett riktigt roligt påsklov.

2007-04-08 @ 12:09:22
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0