helgen

usch vad det är kallt ute, precis till valborg och allt. vart tog värmen vägen? aja, den kommer väl snart så man kan ligga ute och steka så att man fått lite färg innan turkiet iaf.

ja, går fredag så var jag med felicia, ja, först så var de skola såklart och jag fick tillbaks mitt so prov och jag som hoppades på att de skulle gå riktigt bra, typ alla rätt eller något liknande, men nej, 16,5/24 blev de, men jag överlever, för göra bättre ifrån mig nästa gång och jag som hade pluggat som en idiot. ja som sagt, jag var med felicia och vi gjorde inget speciellt, jag var med och tittade på hennes fotbollsträning, jag åt hemma hos henne och vi solade ett tag och så cyklade vi ner till centrum och köpte en mjukglass. mums i det härliga vädret. ja på kvällen så var vi med gustaf och lotten, vi var hos gustaf och tittade på film, men jag sov hela filmen så jag såg inte speciellt mycket. lottens pappa kom och hämtade honom så vi åkte med och han skjutsade hem oss till felicia och jag sov där.

idag lördag så vaknade vi halv tolv, vi blev väkta och vi åt frukost och efter ett tag kom pappa och hämtade oss, gustaf kom till mig och vi tittade på film, wallander-mastermind och jag har bara sett två st wallander, bröderna och mastermind, och dom är grymt bra! bättre än förväntat. men iaf så åt jag middag och vi gick hem till felicia och hon åt sen så hade vi bara tagit det lugnt resten av kvällen, vi gick ut till julia och lisa ett tag också som kom med moppen för att träffa oss ett tag. julia hämtade mig för ungefär tjugo minuter sen. tack sötis! nu sitter jag här och väntar på att gustaf så komma för han ska sova här och jag är så grymt trött just nu, så han får skynda sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0