LÄNGE SEN!

ojoj, de var ett tag sen jag skrev och nu ska jag ta och börja skriva på nytt igen, om jag orkar de vill säga. men den där pausen jag sa att jag skulle ta blev ju inte så lång, två dagar, haha.

jaa, vart ska jag börja? hej kanske. haha

tiden som har gått har vart jätte rolig för min del och jag orkar tyvärr inte berätta vad jag gjort under den här långa tiden. men i helgen så var jag på tjejmiddag hos emma som fyllde fjortis. grattttis!! där var även julia cornelia marike viccan madde jossan bonge och emma såklart. vi hade faktiskt trevligt, iaf till en början, men de var trevligt för de mesta hela tiden. jagoch julia tog tio i elva bussen från brunnsäng C och elva bussen från stan hem till nykvarn. vi var hemma runt halv tolv och då sov hon hos mig. vi hade så jäkla roligt på kvällen/natten, haha. jag måste bara säga att det finns ingen som slår min och julias humor, haha. iaf så vaknade hon halv nio på söndagen och jag nio, vi tittade på wallander bröderna som vi sett början på ett tiotal gånger, och jag måste bara säga att den var riktigt bra, jag som inte sett en ända wallander innan(A) haha. därefter gick vi ner och åt frukost och pratade. jag åkte till älskling som kommit hem från sin cup på söndagen runt halv fyra eller nåt sånt. vi gjorde inte så mycket, han var väldigt trött efter en hel del matcher så vi tog de bara lugnt, pappa hämtade oss kvart över sex och när vi var hemma hos mig så låg vi och tittade på the oc som jag missade förra avsnittet, och jag måste säga att jag förstår inte precis allt och jag tycker bara att de blir sämre och sämre för varje avsnitt som går, men de kommer ändå alltid att vara bäst! in my heart.

idag så har skolan börjat igen efter helgen och jag var helt slut imorse men jag var tvungen att pallra mig upp så. jag slutade halv tre men jag gick tjugo minuter tidigare för att jag hade feber och dessutom så hade jag spikat mig på min nagel på tummen, och jag har aldrig haft ondare, de gör fortfarande så fruktansvärt ont och den är helt lila. jag väntade på älskling i en halv timme typ och vi gick hem till mig och sov i tre timmar, och nu har han precis åkt hem. tråkigt nog.

jaja, i helgen så är de valborg, äntligen! jag har inga direkt planer men i får se vad de blir, nåt roligt blir de väl alltid och de var redan ett år sedan de var förra gången. tiden går fort. nej nu ska jag sluta skriva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0