promenader

hallo.

jag ska börja med att säga att jag mår mycket bättre, jag har tagit två promenader idag och de var faktiskt väldigt skönt. jag har även suttit ute i solen lite med mammsen. min feber gick över tidigt på dagen, så de var skönt och jag är fortfarande förkyld, men de går över. gustaf kom till mig runt sex och då skulle jag precis äta och efteråt så gick vi ner till centrum för att köpa glass, men när vi väl var där nere så ville ingen av oss ha glass, men han skulle köpa tuggummin och de köpte han. han åkte hem för en halv timme sen och jag ska snart sussa.

jobbigt med skolan imorgon, och slutar halv fyra också, usch!
hejdå.
120672-165
nu har äntligen det sköna vädret kommit tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0