proov!!

hejhej.

ja, vädret håller i sig iaf en aning, solen låg på ett tag idag och sen bara försvann den, men det är skönt ändå, huvudsaken är att de är varmt i luften.

skolan idag var lite till och från, var ledsen och sur, och även glad. de är så jobbigt på onsdagar när vi slutar halv fyra så har vi bara fem minuters rast mellan varje lektion på förmiddagen och lunchrasten är bara i 40 minuter och så är det den längsta dagen, så de blir väldigt jobbigt, men de är sånt man får leva med, jag ska klaga lite. som sagt, jag slutade halv fyra med elevens val, disa kursen, men egentligen hade vi skoljoggen men de slapp vi som hade disa och de var så skönt så. när jag kom hem så kom gustaf till mig och han åkte hem strax efter sex och jag har bara pluggat hela kvällen som en jäkla dåre! men nu kan jag nästan allting som rinnande vatten så de är skönt. vi har nämligen prov i so, geografi, i jordens inre byggnad och jag hoppas de kommer gå bra, de känns så iaf.

innan det blir alltför sent så ska jag gå ner och ta mig en till titt på de vi ska ha på provet, så de sitter helt.

gud vad jag vill ha sommar, ge mig nu!
84 dagar.

120672-166
hos mormor och morfar på midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0