sjukstugan

ja, som sagt, idag är jag sjuk då. jag skulle gissa på att jag har feber för jag fryser och är väldigt varm, förkyld är jag också, och de är inge vidare, men sånt är livet. jag får se om jag går till skolan imorgon, skönt att slippa men de är så jobbigt att ligga efter i allt när man kommit tillbaks. så idag ska jag bara ligga framför sofflocket och ta de lugnt, gustaf kanske kommer förbi ett tag också, men de får vi se. flippan är även sjukis också, hon som  har sån fruktansvärd magvärk varje dag, stackarn hon tror att hon  har magsår, och de vore ju inte bra. nu avslutar jag de här inlägget med en söt bild.

120672-160
jag

Kommentarer
Postat av: felicia

alla är sjuka idag =(

2007-04-24 @ 10:49:49
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0