trött

hejhej.

idag har de varit en riktigt seg dag och en riktig söndag. tröttare har jag aldrig varit. men hur som helst så har julia sovit hos mig inatt och vi hade jätte roligt igårkväll och skrattde mycket, vi pratade med min mor och far om turkiet och tittade på massa bilder och vi längtar ihjäl oss. vi somnade väldigt skaligt och vaknade runt nio tio tror jag. vi låg kvar i sängen tills halv fem och tittade på älskade oc som inte går att sluta titta på. hon gick hem fem och då var de middag för mig och sedan dess har jag suttit här och nästan somnar för jag är så fruktansvärt trött. jag orkar ingenitng så jag ska gå ifrån datorn nu. men nu är även lovet slut och de är skola imorgon (suck).

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0