bad feeling

igår var de "krök" hemma hos patrik. det var helt okej faktiskt. jag och gurrie gick hem runt halv tolv tolv och då gick vi direkt och la oss, vi eller iaf jag somnade på 2 sekunder. jag var så grymt trött. nu idag skulle jag egentligen ha följt med till knudde (christoffer) som fyller ett år idag, de är mitt kusinbarn. mamma och pappa åkte dit utan mig för jag ville inte följa med, jag orkade inte. jag mår inte heller så bra. känner mig väldigt hängig. gustaf åkte precis hem också.

idag ska jag bara ta de lugnt, och de ska bli så skönt. nu ska jag gå och lägga mig i nån timme i mamma och pappas säng. sen ikväll så ska jag nog vara med gus och bara titta på film, han mådde inte heller särskilt bra.


den här bruden ska jag vara med imorgon och vi ska buuuuusa! haha, nej men vi ska iaf leka och ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0