Borta bra men hemma bäst? eller?

äntligen! jag är hemma. jag har varit på klassresa eller vad man ska kalla det med min klass. Vi paddlade från hökmossen till någon sjö som hette något kontsigt. den låg iallfall i närheten av Gnesta tror jag dom sa. de var iaf de jobbigaste jag varit med om. jag har ont i hela jävla kroppen, speciellt i armarna. vi  paddlade  7 mil så mina armar är helt slut. jag gör aldrig om de här igen! dessutom så var de svinkallt och riktigt tråkigt. haha, gud vad jag klagar. men de är rena sanningen.


jag älskar att vara hemma!

åh gud, de känns som att jag har feber. får bara hoppas på att jag verkligen inte har bilivit sjuk. men snart kommer älskling hit och myser med mig, jag har saknat honom.


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha!

2007-08-28 @ 20:21:07
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Felisia

Det ser ju riktigt mysigt ut:D

2007-08-29 @ 11:01:46
Postat av: Malin

Fy satan va ni är schnygga gullungar! :)

2007-08-29 @ 15:18:11
URL: http://mandreasen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0