Exciting to know?

igår var jag och köpte mobil på the phone house, som vanligt. den svarta modellen hade inte kommit ut än i hela sverige, och de skulle den göra om några månader sa Josef, som jobbade där. och när visste han inte, men om några månader iaf. så jag fick välja mellan den guldiga och en annan modell, en nyare, som kom till buktierna i torsdags som dom inte börjat sälja än och desginen var likadan som på den guldiga men den var grå och det var walkman, jag visste inte riktigt vilken jag skulle ta, men mamma tyckte den guldiga julia visste inte och Josef tyckte den guldiga också eftersom de var lite mer tjejmobil sa han. så jag tog den guldiga och jag är riktigt nöjd!

SonyEricsson S500i

inatt har jag sovit hos älskling. han är nu i skolan så jag hag precis vaknat och sitter framför datorn hemma hos honom. mamma ska hämta mig här efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Marina

Olala, jag hade rätt :)

2007-08-21 @ 17:47:46
URL: http://marinaelm.blogg.se
Postat av: Rebecca

Marina: klart du har Marina, you always have;) haha

2007-08-21 @ 17:50:57
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0