HEMMA!

hallo allesammans.

nu är jag hemma från turkiet. de har varit dom två bästa veckorna i mitt liv. jag och julia har haft så grymt kul tillsammans, inget bråk och vi har inte tröttnat på varandra än. de var party varje kväll, och sol och bad på stranden på dagarna. kan de bli bättre?! svar nej. de bästa var då alremu såklart, alla våra turkar julia, haha, och ja, de här var dom bästa veckorna i mitt liv helt enkelt.

jag vill bara åka tillbaks nu, jag saknar allt redan. hemma är de tråkigt, dåligt väder helt tiden, där var de 33 grader i havet och 46 grader i skuggan nästan varje dag. kan ni tänka er hur varmt och skönt det var. de var helt underbart! mmmm jag älskar tuurkiet!!! TA MIG TILLBAKS NU!

jag är nu hos älskling, och de var såklart skönt att träffa honom, men eftersom att våran dator fortfarnade är inne på reparation så skriver jag här och därför kommer de inga bilder just nu.

jaja, turkiet 07, de bästa i mitt liv!

julia, kom ihåg att jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: julia

Åh, jag håller med jag saknar turkiet så jävla mycket. ÅÅÅÅÅÅÅÅH.. Jag vill tillbaka NUUUU!! Jag älskar dig med, obeskrivligt mycket soulmate!!!!

2007-08-04 @ 18:53:14
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0