Imorgon är det fredag. Äntligen!

skolan idag var tråkigt som vanligt. jag har redan tröttnat och jag har bara gått i tre dagar. blää. I hate it!



idag ska jag bara vara hemma och ta de lugnt. älskling är på tältning med sin klass i västerås tror jag att de var. så de blir iaf inte att vara med honom. jag funderar på att baka någonting riktigt gott. de skulle inte sitta fel. muums. nån som har förslag på något gott? (:

imorgon är de äntligen fredag! och de innebär "ferre" med älskling och hans kompisar. sen ska han sussa här.

Kommentarer
Postat av: Felicia

schnygga bilder!

2007-08-30 @ 17:08:12
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Marina

KLADDKAKA

2007-08-30 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0