Kanot hajk

igår var de en ganska lugn kväll. jag var hos gus med massa av hans kompisar. vi, eller dom badade och vi tittade på film ett litet tag. därefter åkte vi till statoil och dom köpte godis, dricka, korv m.m. och därefter åkte jag med "moppepojkarna" till nicholie som hade fest. eller de skulle vara fest, men jag vet inte riktigt var de fest riktigt. btw, vi stod där utanför ett tag och träffade massa folk. b.la så var felicia och julia där. vi bestämde oss för att gå till tim ah där vi rökte vattenpipa och hade mysigt. jag och gustaf åkte hem runt tolv nångång och vi somnade som stockar, så trötta var vi. och idag vaknade vi kl tolv.

imorgon är de då skola igen. eller inte för mig och min klass. vi ska ut på ungefär som en "klassresa". vi ska paddla kanot från hökmossen till någon ö vi ska övernatta på. de bli ganska kul faktiskt, men jag är inte mycket för friluftsliv, jag hatar de rent ut sagt. men de ska nog gå bra. nu ska jag forstätta packa. jag tycker de är så svårt att packa, jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig, så jag har skrivit en lista och så stryker jag vart efter. ett bra tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0