lista

Felicia, jag snor den här listan av dig;)

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? nej, jag är redan 1,70 och eftersom jag kommer bli längre så nej.
2. Skulle du vilja väga mer? ne, eller, jag väger tillräckligt
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? nej, det skulle jag inte
4. Skulle du vilja ha sex med kändis? hmm... nej de tror jag inte
5. Skulle du vilja supa dig full nu? nej, faktiskt inte

tio KAN
1. Kan du röra på öronen? haha, nej
2. Kan du slicka dig på näsan? ja, faktiskt, jag har hundtunga
3. Kan du kolla i kors med ögonen? nej de kan jag inte, jag har alltid försökt men de går inte
4. Kan dina föräldrar lita på dig? ja de kan dom
5. Kan du låta bli att prata i 4 timmar? ja, kan nog alla?
6. Kan du vara på fest utan att dricka? jag svarar som felicia, ja såklart!
7. Kan dina vänner lita på dig? jag hoppas de, men de är ju vissa som inte gör
8. Kan du tänka dig att pierca naveln? nej!
9. Kan du suga? såklart;D
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja om jag måste så

Tretton HAR.
1. Har du nånsin ljugit för dina föäldrar? ja de har jag
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja, men de är inte ofta de
3. Har du syskon? 2 st
4. Har du någonsin haft sex med någon? ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? ja de hat dom säkert
6. Har du varit full den här månaden? nej, jag tror inte de...
7. Har du tröttnat på dom här frågorna? haha, nej
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej, jag ska precis göra de
9. Har du pussat någon som är 4 år äldre? ja
10. Har du haft sex med någon som är 4 år äldre? nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är 4 år äldre? nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? nej, aldrig? då är man ju dum
13. Har du ljugit på någon fråga än? nej

Tjugo VEM.
1. Vem är din bästa vän? julia, felicia, cornelia
2. Vem älskar du? gustaf min familj och mina vänner
3. Vem hade du senast sex med? gustaf
4. Vem vill du bli full med? mina vänner, dom är sjuka när dom blir fulla, haha
5. Vem är den bästa artisten? jag
6. Vem pratade du senast i telefon med? gustaf
7. Vem har du en liten crush i? i alla
8. Vem är snyggast i hela världen? ja du, de vet jag inte
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? ingen!
10. Vem är snällast i världen? darrol, haha
11. Vem är din bästa kompis? julia, felicia, cornelia
12. Vem vill du prata med? prata med? ingen
13. Vem sov du senast med? julia, hon sov här inatt
14. Vem såg du senast full? gustaf och dennis
5. Vem vet allt om dig? de måste vara cornelia
6. Vem kysste du senast? gustaf
17. Vem kramade du senast? roger och monika
18. Vem kan berätta allt för dig? julia och cornelia
19. Vem kan du berätta allt för? den jag känner för att berätta allt för

Kommentarer
Postat av: Tove

rolig lista, jag tror jag snor den från dig ;)

2007-08-18 @ 11:48:53
URL: http://evot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0