Planer inför helgen

idag har jag varit i skolan. haha. de är ju ganska logiskt, men jag kunde ju ha varit sjuk eftersom att jag hade feber igår. men icke sa nicke, jag traskade allt iväg till skolan för att jag kände att jag var tvungen. jag vill inte missa någonting i början.

jag har precis planerat min helg.. iaf en dag. and it's on saturday. då ska jag vara med julia och vi ska åka upp till stockholm och shoppa järnet!! o efter stockholm så ska vi nog åka till heron city och äta middag där och sedan gå på bio, men de får vi se hur de blir med de. men mysigt iaf att åka upp till stockholm. jag har superlust att shoppa! hoppas på en bra helg iaf.

jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, jag var inte så bloggsugen idag. så de blev en kortis.
Besos

Jag saknar turkiet!

Kommentarer
Postat av: julia

I love my Becca!

2007-08-29 @ 20:27:32
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0