Sommarlovet 2007

den här sommarn kan jag resumera med tio ord; inte den bästa direkt men bättre än inget lov alls.

de här sommarlovet har mer varit som en ledighet, men inte som sommarlov. bara som en lång och ganska tråkig ledighet.. vädret har ju påverkat mycket också eftersom att de har varit så fruktansvärt dåligt väder. förra sommarn var liksom mer sommar, vädret var på topp, solen sken varje dag. jag gjorde alltid någonting. jag var på badstranden och där har jag inte varit en ända gång iår. jag har badat två gånger och de är SKAM! och nu är de skola imorgon, och de är både positivt och negativt. nu börjar lovet äntligen bli ganska roligt, haha. men de är oftast så, i slutet är de roligast. jag vet bara inte hur jag ska orka upp varje morgon med tanke på att jag går upp runt tolv ett varje dag.

men de bästa med den här sommarn var att jag äntligen fick åka till turkiet med julia och jag måste säga att jag har aldrig haft roligare. det var helt underbart. jag hade så jävla roligt och jag ser fram emot nästa sommar i turkiet med familjen tennorth.

här är då lite bilder från i sommar..






Kommentarer
Postat av: Felicia

sommaren har haft sina roliga och tråkiga stunder!(:

2007-08-22 @ 12:02:47
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: julia

Sommaren har sugit! hahahahahahaha.. Ibland i alla fall...

2007-08-22 @ 12:19:19
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Felisia

nej nus ak vi inte va såna dära jag tycker den har va rolig:D

2007-08-22 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0