Stockholm

inatt sov jag hos älskling, och vi hade jätte mysigt. jag hyrde Music and lyrics. den var riktigt bra tyckte både jag och gustaf, så de är något jag rekomenderar. efter filmen tog vi ett kvällsdopp i hans poo. de var skit mysigt. när vi kom in så tittade vi på björnbröder som han laddat ner åt mig, haha. jag har velat se den så länge och jag måste faktiskt säga att jag tyckte den var riktigt bra. efter de, så sov vi.


idag har jag varit med felicia. hon har fotbollsmatch nu och jag har varit hemma och ätit, eller jag är fortfarande hemma. vi ska även leka ikväll också, och vad vi ska göra de har jag ingen aning om.  jag ska sova hos henne iaf. och imorgon så ska vi åka till vårat stockholm och shoppa och äta middag. myys!
image334
Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0